miercuri, 15 februarie 2012

Vichy Giveaway- inchis

Buna! Va invit la un nou Giveaway,SUCCES 22ror! ;)
Conditii de participare:
  1. Sa imi urmariti blogul prin GFC
  2. Sa postati pe blog sau sa dati share pe Facebook la acest concurs
Va rog sa respectati cu strictete cerintele de mai sus. Voi verifica fiecare inscriere castigatoare.
Concursul se termina in data de 8 Martie!!!
  • Pentru a participa va rog completati formularul de mai jos
  •  Va pup si multa bafta!!!
Castigatoarea acestui giveaway este anuta22, astept mesaj de la ea pe FB , pentru a vizualiza extragerea click aicihttp://www.facebook.com/media/set/?set=a.135662473221062.24924.100003319315788&type=1




4 comentarii:

  1. Multumim de giveaway, esti o scumpa:*

    RăspundețiȘtergere
  2. am dat o pecomanda de gelul anticelulitic de la avon,te rog anuleaza acea comanda,nu am citit inainte de a ma inscrie mii de scuze,astept un raspuns,pe anutaadi@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. am trimis datele,dar nu am primit nici acum premiul

    RăspundețiȘtergere